almalaserkliniken

Välkommen till Alma Laserkliniken

Välkommen till Alma Laserkliniken Göteborg – Din skönhetsdestination
I en bransch full av löften och stora ord, kan det vara svårt att veta vem man kan lita på. På Alma Laserkliniken i Göteborg låter vi våra resultat tala för sig själva. Vi är stolta över att vara först i Sverige med den revolutionerande IOXO Erbium lasern för hudföryngring och först i Västra Götaland med Soprano Ice Titanium, den senaste tekniken för permanent hårborttagning. Vårt fokus ligger på att erbjuda dig det bästa inom skönhet och välbefinnande, med resultat som verkligen märks.

Vårt team av erfarna och diplomerade experter, inklusive vår laserterapeut med 16 års erfarenhet och vår nagelterapeut med över 8 års erfarenhet, är dedikerade till att ge dig enastående resultat. De är utbildade hos Astomed Sverige och Lilly Nails, ledande inom skönhetsbranschen, och använder endast högkvalitativa produkter från Astomed Sverige för att säkerställa din säkerhet och tillfredsställelse.

Vi erbjuder ett brett utbud av behandlingar, inklusive permanent hårborttagning, hudföryngring, tatueringsborttagning, behandling av hudfödelsemärken och nagelbehandlingar. Låt oss hjälpa dig att uppnå dina skönhetsmål. Kontakta oss idag för att boka en kostnadsfri konsultation och upptäck vad Alma Laserkliniken kan göra för dig.

Vi ser fram emot att välkomna dig!

Följ vår sida på Instagram via denna länk 👉